piatok 14. februára 2014

Maslová tekvica - slaná pochúťka na večeru a tak


Doposiaľ som maslovú tekvicu nepripravovala inak ako na sladko, 
tentokrát sme vyskúšalie niečo nové a celkom nám to chutilo, takže tu je recept ;-)


Prísady:

1 maslová tekvica
niekoľko vetvičiek tymianu (rozmarínu, oregana)
1 hlávku cesnaku
1 väčšiu šalotku
1/2 lyžičky drvenej rasce
2 bobkové listy
soľ
mleté čierne korenie
olivový olej

Postup:

Tekvicu očistíme, zbavíme zrniečok a nakrájame na kúsky (väčšie alebo menšie, podľa chuti). Nakrájané kusy dáme na plech, pridáme vetvičky tymianu (ja som posypala nadrobno nasekanými rozmarínovými ihličkami). Cesnak očistíme a dáme k tekvici spolu s na štvrťky nakrájanou šalotkou (ja som nemala šalotku, tak som použila cibuľu). Dochutíme drvenou rascou, soľou a korením. Jemne polejeme olejom a zľahka premiešame na plechu. Pečieme v rúre vyhriatej na 200°C približne 40 minút, kým tekvica nezmäkne.

Verím, že aj Vám bude chutiť :-)

Žiadne komentáre: