štvrtok 26. mája 2011

Prvýkrát na webe...

Vitajte na mojej blogovacej stránke. 

Žiaľ, už dlhšiu dobu som nezamestnaná. Na druhej strane, môžem sa zaoberať aj drobnými domácimi prácami. Mám na mysli drobné vylepšenia starého alebo aj nového zariadenia. Prípadne vyrábanie vlastných bytových doplnkov.

Postupne sa o ne budem s Vami deliť prostredníctvom svojich príspevkov, venovaných samostatne každej téme. Pre malú ochutnávku, čo Vás čaká:

  • technika krakelovania
  • farbenie akrylovými farbami
  • pletenie papierových košíčkov
  • návrhy na skvelé čítanie, keď práve nie je chuť tvoriť a 
  • recepty, ktoré mali u mňa úspech a možno si získajú aj Vás :-)
Bude mi potešením, ak si tieto a ďalšie techniky aj sami vyskúšate a podelíte sa so mnou a ďalšími čitateľmi o svoje skúsenosti a prvé výrobky. Uvidíte, nielenže budete na svoje diela hrdí a môžete si ich s potešením užívať, ale spoločne získame aj mnohé ďalšie skvelé nápady ako si skrášliť svoje domovy a spríjemniť voľné chvíle.

Žiadne komentáre: